جزیره

جزیره یه حسه یا شاید یه ارزو که عمرش اندازه عمر حافظه منه . جزیره منتظره تا معجزه عشق را ببینه

جزیره

جزیره یه حسه یا شاید یه ارزو که عمرش اندازه عمر حافظه منه . جزیره منتظره تا معجزه عشق را ببینه

سلام

گرچه که ناراحت نیستم اما دلم گرفته شاید به این خاطر باشه که نمی فهمم اصلا نمی فهمم ....

به هر حال حرف حق تلخه ، باور کنین که خیلی هم تلخیش ازارم نداد به هر حال صراحت خیلی بهتر از مراعات و رودربایستیه

خوب همین فعلا یا حق

سلام

الان داشتم یه اهنگی گوش میکردم که یاد خاطراتم افتادم و باز اون عذاب وجدان همیشگی سراغم اومد . امیدوارم که خدا همه چیز را ختم به خیر کنه و مارا هم به راه راست هدایت کنه

دیگه حرفی ندارم خیر پیش

پارادوکس

سلام

خوب میدونین تو حوضه سوات و تخصص من پارادوکس یه سیستم پایگاه داده است که من باهاش کار نکردم اما تو حوزه روان شناسی که من بیق تشریف دارم معنی تناقض میده که به گفته اهل فن پایه خیلی از روان پریشی هاست . حالا پارادوکس من هم از نوع دومه و یه تناقض درونی داره ازارم میده نوعش هم زیاد مهم نیست !!!!! فقط امیدوارم که زودتر تا دیر نشده به یه جمع بندی عاقلانه و درست ختم بشه که نه سیخ بسوزه نه کباب!!!!!!!!!!

راستی عید همه مبارک باشه بالاخره بعد از کلی حرف و حدیث عید فطر اومد و من شروع کردم به پروار خودم ! جالب اینکه یه SMS برام اومده که به دلیل استقبال امت حزب ا... ماه رمضان یک روز تمدید شد منظور اینکه این SMS بازی هم بجز خرجش چیزه باحالیه بعضی وقتا و باعث شکوفا شدن استعداد های خاک گرفته بعضی از امت حزب ا... شده

بگذریم من که از اول طرف دار این بلاگ اسکای بودم حالا هم به عنوان یه کاربر و یه اینکاره بهشون میگم ای ول کارتون خیلی عالیه و گرچه این اقای هاشمی پرشین بلاگ و بقیه رفقاش کارشون بیسته اما پوزشون خورد . راستش این تیپ کار های ساده و سر و سنگین را خیلی دوست دارم بخصوص اینکه امکانات جالبی هم از خودشون در وکردن!!!

به هر حال تنها اشکال مطرح این بید که این قالب ما تیر تو پر شد و مجبورم از اول درستش کنم که امید به خدا دیگه اگه رسیدم چشم 

فعلا که بدجور کار دارم و این خواب هم که هی منو به ورطه رخت خواب سوق میده

خداییش این همه عرفان و ادبیات را حال میکنین

خوش باشین و بای