جزیره

جزیره یه حسه یا شاید یه ارزو که عمرش اندازه عمر حافظه منه . جزیره منتظره تا معجزه عشق را ببینه

جزیره

جزیره یه حسه یا شاید یه ارزو که عمرش اندازه عمر حافظه منه . جزیره منتظره تا معجزه عشق را ببینه

سلام
امشب انگار حس دارم ، حس نوشتن ، امروز و دیروز و روز قبلش روزای پر حس و رمانتیکی بود .اینکه چرا را شاید بعد گفتم اما حالا تحت تاثیر یه نوشته ام که همین حالا خوندم ، نگرانی و سردرگمی عجیبی دارم ، شاید ترسیدم ، انگار جزیره داره از تنها شدن میترسه انگار داره یه اتفاقی میافته ، من گر نسبتا ادم رمانتیکی هستم اما کمتر پیش میاد که وقتی با خودم تنهام حسم را بروز بدم اما حالا این نامه را بوسیدم ، انگار ....
این چند روزه روزای خوبی بود ، اتفاقات این چند روزه میتونه ادم را مدتها توپ و شارژ نگه داره ، خدا را شاهد میگیرم ناشکری نمیکنم اما نمیدونم این دل بی صاحب من از این دنیا دیگه چی میخاد ، به خودم میگم دیگه چه مرگته ، چی میخای تا یکم بخندی و یخورده شادابی مهمون این خراب اباد دلت کنی ، میدونی یه چیزی تو زندگی من گم شده ، حتی فکر کنم که اون چیز یه ادم یا یه شریک نیست ، انگار یه چیز بزرگتره ، تو رو خدا یکی بگه من کجام ، اینجا کجاست ، من کیم ..........
بد جوری گم و گورم ، دیشب بخاطر این اتفاقات خوب به مهمونی کوچیک خانوادگی و البته غیر منتظره و هماهنگ نشده گرفتم تا یه جورایی خانواده ام را سوپرایز کنم و یه تشکری هم از بابت زحمت هاشون بکنم ، کلی دروغ و نقشه و طرح و برنامه داشتم تا همه را غافلگیر کنم و میشه گفت موفق هم بودم ، بنده خدا مامانم انقدر شوکه شده بود که یکم گیج شده بود ، اینا گفتم که به اینجا برسم ، دیشب خیلی خوشحال و ذوق زده بودم ، اما نه بخاطر اون خبرای خوش فقط چون همه شاد بودن سر حال بودن ، وقتی میدیدم که خواهرم و مادرم از شادی اشک شوق تو چشمشونه از یه طرف خوشحال بودم که شادیشونو میدیدم و از یه طرف مبهوت مونده بودم که چرا من ذوق زده نیستم ، خوشحال بودم که کسایی را دارم که اینقدر براشون مهمم ، باور کنین این چند روز خیلی گیجم ، نگرانی و تشویش و هزار تا فکر دیگه مدام ذهنم را درگیر کرده ، خیلی گیجم ، اونقدر که .............

امیدوارم که این شرایط جدید همه چیز را به سمت خیر و صلاح پیش ببره ، امید وارم لیاقت این همه محبت و عشق دور و بریام را داشته باشم ، تو میدونی چی میگم ، مگه نه؟ میدونی که چقدر گیجم انگار انداختنم تو میکسر و چند ساعت مخلوطم کردن .........
حس نوشتنم پرید بهتره برم بخابم
اما قبل از اون سال جدید را به همه تبریک میگم ، برای همه ارزو میکنم که خوشبخت و پیروز و موفق باشن ، مخصوصا برای تو
اینم یه کارد پستال که تقدیم تو میکنم

یا حق