جزیره

جزیره یه حسه یا شاید یه ارزو که عمرش اندازه عمر حافظه منه . جزیره منتظره تا معجزه عشق را ببینه

جزیره

جزیره یه حسه یا شاید یه ارزو که عمرش اندازه عمر حافظه منه . جزیره منتظره تا معجزه عشق را ببینه

کم اوردم

سلام
اومدم بگم که کم اوردم ، به خدا کم اوردم ، هر چی داد میزنم (البته تو دلم)خدا درستش کن !!!نمیکنه!!!!
باور کنین که کم اوردم ، احساس خواری و زبونی میکنم بعضی وقتا حس میکنم همه دارن یه جوری وجودم را تحمل میکنن
این امتحانات لعنتی هم که تموم نمیشه، دلم به خواب طولانی میخواد که بعدش بدن درد نگیرم، یه ارامش عمیق ،‌ یه هوای خنک ، یه دعوای حسابی (مهم نیست کتک بخورم یا بزنم)، دلم میخواد رقص بلد باشم و انقدر برقصم که خیس عرق بشم، دلم میخاد شب کنار ساحل جزیره زیر نور ماه بخوابم و منتظر یه شهاب بمونم،چقدر چیز دلم میخاد

بگذریم
دیشب رفته بودم عروسی روح ا... ، دوستای دوران کاردانی تو دانشگاه سده جاتون خالی خوش گذشت ، سر میز شام یادم افتاد به ناهار چهلم رضا ، یادم افتاد که چقدر اون غذا به دهنم زهر شد، بی اختیار گفتم خدایا شکر ،‌ سعید هم گفت که باید اخر غذا خدا را شکر کنی!!!!!!!!!
اما خداییش اون موقع بهترین موقع بود ، خدا کنه همیشه شاهد شادی های دوستام باشم،برا روح ا... ارزوی خوشبختی میکنم ، امید وارم همیشه مثل دیشب که با دمش گردو میشکست ، شاد باشه (از ذوقش یه ریز میرقصید)

این روزا کارم شده دعا کردن ، البته به روش خودم!!!! همش خدا خدا میکنم که این نگرانی بزرگ من ختم به خیر بشه و دیگه خیال منم از این بابت راحت بشه ، یه نفر هست که خیلی ازش خجالت میکشم هم از خودش و هم از خانوادش ، شما هم دعا کننین که من به ارزوم برسم... به خدا چیز بدی نیست
اینم از امشب خیلی حرف داشتم که بزنم اما حسم خراب شد فعلا تا بعدنا حق یارتون

خوب نیستم

مثل همیشه سلام
آره امشب اومدم که بگم خیلی هم خوب نیستم ، داشتم نظرات را میخوندم ممنون از یاس و نمیدونم چی بگم به اون دومی که حتی نظر مسخرش را کامل نخوندم ، واقعا که سلام گرگ بی طمع نیست ، میدونم که دیگه این پست منو نمیخونه اما خیلی نجسبه
اما اشنا ، نمی دونم با چی اشنایی ، شاید اشنا باشی ، امااینطوری که بوش میاد با من اشنا نیستی حرفات خیلی غریبه ، منو بازی !!!!!!!!!!!
بازی مال اوناس که رسم بازی بلدن ، اونا که وقت بازی دارن و زمونه اینطور بازیشون نمیده ، من خیلی هنر کنم به ساز زمونه برقصم ، دیگه حس هم بازی شدن تو قصه کسی برام نمونده ، منتظر چه خبری هستی ، اونم از کی ، من جزیرم ، تک و تنها ، بی خبر از همه جا ، یادت نره ،‌ جزیره
دلم میخاد کوچ کنم ، به یه جزیره ای که دیگه کسی ادرسش را ندونه
همیشه دلم میخاد بعضی چیزا را نگم ،‌ من دلم میخاد یکی بفهمه چی میخام ، دلم میخواد یجا یه روز یه نفر منو پیدا کنه ، لعنت به این همه نشون که از خودم جا گذاشتم ، اما باور کنین خیلی خوبه که ادم حس کنه یکی فهمیدتش

خوابم میاد حال وراجی ندارم شب خوش و ممنون که سر میزنین

یک ساله شد

سلام تقریبا یک سال پیش (۲۰ اذر پارسال)یک کرم جدید اینترنتی مخ نداشته منو مورد حمله قرار داد و ما هم شدیم کرمکی لاگیدن!!!!
اره یک ساله که میام اینجا و حرفای صدتا یه غاز میزنم و میرم و شما هم تحمل میکنین و ما را شرمنده مالی میکنین
راستش خیلی حرف دارم اما به موقع ،‌فعلا شهر در امن امان است اومدم بگم که جزیره در اثر زلزله اخیر خم به ابرو نیاورده ، توپ توپم ، بیا بازی
فعلا تا اطلاع بعدی بای بای